tirsdag den 14. februar 2012

mums så er det dæleme blevet Valentins-dag og for at være helt ærlig det var i søndags at jeg bleg gjort opmærksom på at det var idag :i såå da min kærets kom en en buket roser i søndags blev jeg lidt forvirret også måtte han jo forklarer lille blondine mig at det var V-dag tirsdag ;) seriøst elsker ham, især når han har styr på sådan nogen ting<3<3<3 også så skulle vi jo ha været ude og spise idag og i biografen... men tja... når man plagelægger de ting dagen før V-dag så er det ikke rigtig nogen bore ledige så vores V-date er rykket til fredag ;D men så han man jo noget at glæde sig til! love it!!!<3

nå man når planerne så er aflyst så kan man så istedet holde en røræg-date men lillesøs ;) og det skal lige siges at ingen at os føre havde prøve at lave røreæg såå fatter måtte hjælpe os lige men det gik ud over at det blev lidt salter og peberet og man kunne ikke smage de ekstra krydreriger vi hade putte i ;) men eller blev det gude-godt med en gang ketchup til! mums!

jeg lægger nogen billeder ind i aften af roserne og rørægen inks. opskriften vi fuldt og de ekstra ting vi puttede i ;) 
nå så ses vi jo i aften mums!         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar