onsdag den 29. februar 2012

SÅ KOM DET! WEE!!!

Hej!!!
som i kom kan læse ud fra overskriften så er min bestilling kommet!!! ih hvor er jeg glad! jeg burde endelig ha skrevet dette indlæg allerede i fredags for der kom min pakke allerede ;) men det var jo "desvære" sådan at jeg fik gæster hele weekenden dem der kom var nogen virkelig savner piger fra sidste efterskole år og det sal lige siger at det blev en super weekend! (det kommer nogen billeder ind fra søndagen vejr ;) også i danne her uge er jeg i praktik i er børnehave hvor de er super flinke men derfor har jeg desvære ikke lige fundet til til at skrive -.-" men her komme min indlæg så ;D



uuu her er et billede af alt der jeg har købt ;) Også havde de sende tre bommer med! (bommer er bolsjer på jysk) ;D 

og så lige et billed af min art liner som forrasten har nummeret 00  :) den er rat god jeg har ikk prøvet den så meget i nu men jeg er super glad for den :)

her er mit mini stampe sæt! weee  
også mine nail sticken! ;) dem glæder jeg min virkelig til at prøve til noget  fransk manikure
også mine bommer! uuu elsker i ikke bare at får lidt godt med det i bestiller!

jeg tror helt klaret jeg skal bestille fra den side igen det var super god servis og jeg fik min pakke dagen efter og porto priserne er til at overkomme! love it!<3<3
vi ses


Ingen kommentarer:

Send en kommentar