fredag den 24. februar 2012

BESTILLING!!!

hey!
ih jeg bestilte noget på nette i går og jeg kan næsten ikk vente til at det komme hjem! altså det er jo sådan at jeg har en "lille" hobby det heddet negle :i altså jeg elsker at lægge neglelak på og elsker at men selv kan vælge farve og udtrykked de skal give. jeg er ikke så god til det man jeg prøver mig frem og prøver nogen forskællige farver men mest i billige mærker for de et ofte ligt så godt som de dyre når bare men har en god top coat! :D
men altså så så jeg i sommers noget det hedder stemp eller også kaldet Konad (firmaet der står bag, der findes også andre firmaer der lave det) men jeg synes bare det var så pokkers dyrt men jo mere jeg kiggede på det jo mere blev det et must have! Så jeg søget rung på nettet og fandt et lille sæt med en  stæmpel pude og skarper en prægeplade men fire motiver og en speciallak (et lak der er tykkere end normal) til billige penge altså 45 kr. men de fleste net shop er det også 45 kr. i porto men så den anden dag fandt jeg http://www.nailmania.dk hvor man kan finde alt værtens ting til negler det okay priser ogder var det på tilbud sat ned til 39 og med en porto på 25! lige heldig har man ved log til at være!



tingene er pakket ind i sådan en pakker og smarte ved dette sæt er at det ikke tylder så meget. jeg synes det var så fint fordi at jeg ved jo ikk om det er noget jeg komme til at bruge men det var jo billig og et godt sæt til nybegyndere.

her kan i lige se det hele pakket ud. der er to skraber med til sættet, en på stemplen og en for sig selv. man kan altid købe flere plader hvis man godt kunne tænke sig nogen flere motiver end de fire som er på pladen det følger med.  

Jer blev helt overvælte da jeg kiggede rundt på siden og blev forelske i mange ting og den kan helt klart anbefales, de har bla. en side men en masse tilbud. 
jeg besluttede mig for at jeg måtte købe tre ting for ikke at bruge alle mine penge der inde ogdet endte med at jeg købte:


nogen klistermærker på negle for det har jeg ikke men de gange jeg alligevel har prøvet dem så har det virket rigtig nemt og lige til at få noget flotte negle ud at det. også fandt jeg jo lige de her søde nogen.
også en negle art lak men en lille tynd pensel så man kan tegne på sine negle med dem. Det kan man selvfølgelig også men alm. neglelak men jeg har læst og hørt fra venner at det er nemmere men sådan nogen neglelak så det skal da afprøves! 

jeg bestilte det igår håber det komme idag da siden af dag til dag levering ellers ville det andkomme i morgen! kan ikke vente!    
jeg skriver igen i dag hvis mine ting er ankommet! 
vi ses!<3
    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar