tirsdag den 29. november 2011

Mirakler kan ske!

nå så er jeg tilbage igen efter en alt for lang pause... sorry
nå dagen indlæg et lidt af en lykke-historie for mig den handler om søndag for to uger siden...da da da dam :O
jeg var på vej hjem fra teen-weekend for hørehæmmede det havde været en af de bedste oplevelser og jeg skal helt klart med til det igen til næste år :) nå men tilbage til den rigtige historie, da jeg skulle hjem fra weekendten skulle jeg tage tog op bus, og alt gik fint hele vejen lige ind til at jeg stod på fortovet og så bussen kørte vøk med min pung på passagersædet -.-" det var bare trist... jeg ringede til mor og fik hende til at spærre hæve kortet også gik turen ellers hjem til skole (ca. 1 km var busstoppe stedet) ... men så sagde den vikar det havde weekendtvagk på skole at bussen kom tilbage igen når den kørte forbi sener... så jeg gik det op kl 7 i mørge snakke med bus damen og vi aftalte at hun ville tage med pung med når hun kom fordi 22.20... men jeg bryder mig ikke om at gå i mørke så efter at have plager længe fik jeg en lære til at køre mig... optur! jeg fik min pung tilbage og jeg har fået en nyt kort så jule indkøbene ar redet!!!! ;D så godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar