lørdag den 5. november 2011

En Lørdag i november

Godmorgen! eller det er måske lidt sent at sige det kl. 14.06 meeen der er jo lørdag og jeg har været oppe siden kl. 11 så mon ikke det går ;D
PLANEN for idag:
skrive stil
lidt facebook
lidt mere stil
og så list stil igen.... det er sygt så meget jeg hader stil! 
nå men fra kl. 15.00 står den på rensning af akvarium (det er altid så rar når det er gjort)
også i aften sker det jeg har venter på i 2 uger! 
jeg skal bage, uf det elsker jeg bare. endelig skulle jeg bage Columbus småkager men planen blev ligsom andret en smule igår da jeg spiste oreo på vej hjem fra men Efterskole... så nu skal jeg bare de der små kager som bare er sååå mums i kender dem og ved hvad man gør 'drej slik og dup' :)



Det sidste billede er lige fra turen hjem i går, det tog jeg er billed af dette tog, jeg synes den var så seeej især fordi den støttede børnefonden!!!! :D det er så godt 


nå men jeg repoter tilbage når der er bage oreo! muns 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar