mandag den 7. november 2011

Hjemmelavet Nutelle og Graska hovde

Hey alle sammen jeg lovede jer jo at jeg ville blogge om min super skønne dag med mig Bedreste Veninde, sååå (trommevirvel) her er det så!!!

dagen statede således at jeg stod op og spiste morgen mad som var mors friskbagte franskbrød mums det er bare lekkert at stå op til ;D


der efter snuppede jeg mors "super cykel" (eller noget) om til veninden... hun stod i børen med et kæmpe smil og råbte nutelle (hun er choloriliker skal det lige siges) og så gik vi ellers bare i det muntrer køkken og det statede jo selvfølig med en problem, ike mere bateri på vægten noooo! men så måtte jeg jo til at regne os frem til målene... og efter hårt arbejde (okay de to en lille halv time) så endte vi ud med denne fine resultat


mums det er lekkert og mega ment at lave.

opskrift:
30 g nøder
100 g chokolade
1 dl piske fløde

framgang måde:
hak nøderne og chooladen.
rist nøderne så de bliver let brune og meget lidt brante men ikke formeget. så taget man gryden med nøderne af varmen og helder fløde i og rører runt til nogle sekunder så det køler lidt af så puttes chokoladen i og så rører man runt til det er smeltet. så hældes det på en glas og sættet til af øling så det bliver fast.

ku det være næmmer??? jeg det tror jeg ikke lige! ;D om mums det er godt

 selvfølig skal man lige have varm kakao til sin nutella mad :)



Ser det ikke bare over godt ud? undskyld men jeg er over vild med Nutella!!! 


også til grasker hover! 


min venindes mor ville lave græskar-suppe til aften mad så hun spurte om vi kunne tænke os at lave et græskar hoved, og som altid sagde vi JA!
det var en smattet omgang med til sidst lykkedes det, og vi ente ud med denne fine hoved 



Haha det sidste billed er lidt af et fjollebilled men vi havde det bare så over sjov... kæft det var en herlig dag!

nå men på skole har vi drama.uge i denne her uge så jeg får nok ikke så meter tid til at blogge men så vender er stærkt tilbage i næste uge hvis jeg ikke når mere i denne :D 

Hej hej Fra MIG! 

PS: jeg ved ikke lage hvad der sker for de er firkanter i mit sidste indlæg, men i bilver nød til at leve med det :)




  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar