torsdag den 12. april 2012

"sommer" negle!

Hey så er jeg tilbage!!!
jeg ved der har været lidt stille her på blogge på det sidste, jeg håber jeg komme stærkt igen med flere indlæg, jeg har ihvertfald noget i tankerne som jeg skal ha udgivet ;)

Nå men i mit indlæg i dag så er det noger billeder som mindre mig om sommer! Dette desigen lavede jeg en "sommer" aften eller... det bled lavet starten af marts hvos det bare var mega godt vejt næsten som sommer. Så fik jeg lige lyst til at lave en desigen som jeg vil late engang til sommer igen.



desvære fik jeg taget billederne lidt sent så noget af lakken er ved at falde af. 


Ad se min lille finger... jeg lover jeg jar fremover vil få taget mine billeder inden den går i stykker...
 
 
 
 


og så fik jeg lige lyst til at tage nogen billeder ud på græsset og hvis jeg må prale lidt ;P så synes jeg endelig at de her billeder blev okay, jeg lægger nogen andre billeder fra den dag ind i mit næste indlæg :)

Designet er lavet med en lyserød fra HM, det er en syper sød farve, det er den grå også, så har jeg lavet noget avis tryk på neglene (det blev ikke så godt) og der efter spongede jeg noget perlemors-hvid fra Depend kan desvære ikke huske nr.

Jeg blev bare så glad imens jeg lavede dette desigen! jeg glæder mig til det bliver sommer! 
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar